zaterdag 25 september 2010

Bows&Stars is 1 week oud!

Vandaag even een extra post, omdat ik niet zeker weet of ik er morgen wel aan toe kom (bij familie op visite + huiswerk maken..). Over morgen gesproken; Bows and Stars bestaat dan alweer een week! Dan is het dus een week geleden dat ik de knoop doorhakte en gewoon op 'Blog creëren' klikte, en ben ik dus al een week lang elke middag aan het bedenken wat voor leuks ik zou kunnen opschrijven! Voor de gelegenheid wat feestelijke plaatjes:

(deze foto heb ik niet zelf gemaakt, alle credits voor vriendin E. De credits voor de taart zijn echter voor mij en mijn andere vriendin L.)


Schattige drilpudding

Koffie met melkschuim! <3

xxxStella

3 opmerkingen:

  1. Hey stell!!
    die taart ziet er echt suuuuuper lekker uit :p
    En gefeliciteerd dat je blog 1 week oud is!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey stell,
    is dat +-gat in het midden die chocola waar je over vertelde??
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!