woensdag 29 september 2010

Herfstweer

Het wordt weer herfst. Hoe graag we ook willen, we kunnen er niet meer omheen; het regent bijna elke dag, en met alleen een shirtje met korte mouwen overleef je niet meer. De herfst is niet alleen nat, maar ook nog erg koud; ik was vanochtend op de fiets net de mooie, oranje zon aan het bewonderen toen ik merkte hoe koud ik het had. Mijn armen, benen en hoofd, maar vooral mijn handen. Op straat was er geen spoor van ijs, maar mijn handen voelden alsof ik ze in een vriezer had gestoken. Eenmaal op school besloot ik om mijn enorme, fluffy roze sjaal om te houden, en wat was ik daar blij mee, zeker toen alle ramen openstonden in het Nederlands-lokaal.
Zometeen ga ik lekker wegkruipen onder een dekentje, dat kan gelukkig weer wél in de herfst!

Mijn konijnen & mijn kat bereiden zich voor op het herfstweer!!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Stella!

    Wat zijn jouw konijnen schattig!!
    Ik wil ook graag konijnen, maar mijn vader is er allergisch voor....
    Jij woont toch in Leiden?? Ga je dan wat leuks doen met 3 oktober??
    Ik vind het ook echt heel koud buiten! Het lijkt wel winter!

    Groetjes,
    Eva Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey stella!!
    Iemand heeft weer gereageerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxxxxxxxxx

    Leuke photos trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Eva: Jaa, t zijn echt schatjes <3 jammer dat jij er geen mag hebben! en met 3 oktober ga ik lekker in mn winterjas winkelen :P
    @ Anoniem: dankjee didi die niet anoniem is :P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!