zaterdag 25 september 2010

Nieuwe kleren & outfits

Vandaag heb ik wat gewinkeld bij de H&M, en er meteen een paar outfits mee gemaakt. Hier komen de foto's!
(wat ik heb gekocht: groot t-shirt met stippen, gestreept jurkje met strik en zwarte onderkant, grijze jeanslegging)


Stippenshirt op mijn gewone spijkerbroek en met een zwarte riem

Stippenshirt met de riem op de jeanslegging

                                                           Stippenshirt met de riem en een hoedje

Jurkje op een spijkerbroek

Stippenshirt met riem, jegging en een strik-ketting

Een jurkje op de jegging

 Alle andere dingen die ik hier draag (spijkerbroek, zwart jurkje, ketting, hoedje en riem) komen trouwens ook van de H&M... En ja, dat is inderdaad mijn lievelingswinkel :P




3 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!