woensdag 22 september 2010

Overpeinzingen tijdens Latijn

Bestaat er een fijner moment dan de woensdagochtend waarop je te horen krijgt dat je de volgende dag al om 12 uur uit bent? Op deze woensdagmiddag leek het in elk geval van niet. Het was rond een uur of negen 's ochtends, een tijdstip waarop normaal gesproken niet al te veel bijzonders gebeurt. Maar mijn dag kon al niet meer stuk! Stel je eens voor, maar 3 uur les! Ik verheug me bijna op morgenochtend. Even dacht ik nog 'Als het blokuur aardrijkskunde uitvalt, heb ik maar 1 uur les en dan mag ik in principe thuisblijven...' maar nee, ik wil morgen veels te graag mijn blijheid met iedereen delen, en daarnaaast ben ik van mening dat je uitgevallen uren pas écht ervaart als de rest van je dag wel gewoon normaal is, in de vakantie denk ik eigenlijk nooit aan de les die ik normaal gesproken dan zou hebben. Hoe dan ook, een uitgevallen dag zou mijn strakke weekritme toch maar verstoren, en daarnaast zou ik dan niemand hebben om de dag mee door te brengen; de meeste mensen die ik ken hebben dan toch geen aardrijkskunde... Bovendien vind ik dat blokuur aardrijkskunde stiekem gewoon heel erg leuk.


Just a nice flower :)

1 opmerking:

  1. Whaha naja ik zou er eigenlijk wel superblij mee zijn ^^
    Gewoon wat uren uitval, dagje vrij, heerlijk!
    Haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!