donderdag 14 oktober 2010

Award!

Vandaag ben ik weer wat wijzer geworden; er bestaat zoiets als een 'Versatile Blogger Award'. Dit is kennelijk een award voor bloggers (goh..), die je aan elkaar moet doorgeven. Toen ik daarnet keek op de blog van Elle, zag ik een stukje over deze award staan. 'Eens kijken wat dat precies inhoud..' dacht ik, en ik scrollde naar de lijst met genomineerde blogs, en wat zag ik? Ik stond erbij. Ik sta erbij! Ik heb nu al zo'n vijf keer gecheckt of ik het écht ben, en ja hoor, ik ben het echt. Dus bij deze: heel erg bedankt!
Volgens de spelregels moet ik nu 7 feiten over mezelf noemen, en andere blogs nomineren, dus hier komen ze!

Feiten:
1. De Hema is mijn lievelingswinkel; ze hebben er alles met schattige printjes én het is er goedkoop.
2. Ik heb geen moeite met een rommelige kamer, maar ik kan er niet tegen als er teveel op de grond ligt.
3. Ik heb geen broers en zussen, maar daar ben ik meestal best blij mee.
4. Ik ben nogal verslaafd aan Mini-crackers van LU, en dan vooral die met oregano en olijfolie.
5. Andere obsessies zijn lippenbalsem, konijnen en Oreo's. En flauwe humor.
6. Ik koop bijna al mijn kleren bij de H&M, maar ik wil er toch altijd net iets anders uitzien.
7. Ik loop over van de onzinnige feitjes, maar het was nog best moeilijk om er zeven te verzinnen.

Tja.. Nu moet ik andere blogs gaan nomineren. Het enige punt is dat ik niet zo veel blogs ken, en de blogs die ik ken, heb ik nog maar een paar keer bekeken, dus daar kan ik vrij weinig over zeggen (behalve dan dat ze leuk zijn, maar ja..). Misschien moet ik dan toch maar eens wat vaker een bezoekje aan ze gaan brengen, dan heb ik bij mijn volgende award hopelijk wél een lijstje met blogs dat ik jullie kan geven!

1 opmerking:

  1. Ha, punt twee is bij mij echt het omgekeerde. Ik hou het niet netjes, en dat vind ik ook helemaal niet erg. ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!