dinsdag 5 oktober 2010

Herfstweer #2

Het is dinsdag, het is zes uur en ondanks dat het buiten nog licht is, heb ik een sterke neiging om alle lampen in het huis aan te steken. In mijn vorige artikel over het herfstweer schreef ik dat ik onder een dekentje kon gaan zitten; daar is het nu helaas nog veel te vroeg voor, en daarnaast heb ik nog huiswerk voor Nederlands. Maar gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke dingen om aan te denken. Zo heb ik opeens een liefde voor milkshakes ontwikkeld; na mijn ervaringen op drie oktober, en ook dankzij de schattige milkshake-automaat in de Ikea waar ik meteen over droomde (dat -ie bij ons op school in de kantine stond! Beste schoolleiding, wat zou er fijner zijn dan een milkshakemachine op school??). En dat sluit perfect aan bij al het andere waar ik van hou; ijsjes, cupcakes, dat spul. Ga er maar vanuit dat ik dit weekend wéér ergens een shake ga halen. Of dat ik een taart bak, met veel (roze!) glazuur. Dat wordt leuk!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!