vrijdag 29 oktober 2010

Mijn etui

Na mijn artikeltje over mijn aparte pennen van de V&D, dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om de hele inhoud van m'n etui te tonen. Dus hier komen de foto's!

De etui..

Met een schattige cupcake-sleutelhanger

Alles komt eruit..

De complete collectie

Mijn pennen, met drie aparte pennen, en de rest komt van de Hema.

En mijn gummen. Ja, het zijn echt gummen!
(ook nog een tippexpen en sleutelhanger op de achtergrond trouwens)

De potloden
     
    
Een paar beautydingetjes

Ik vind dit spiegeltje zo lief!


Spiegelfoto!

Deze post is trouwens een beetje laat, ik begon er om een uur of half zeven mee, toen ging internet een beetje dood, toen moest ik eten, en toen moest ik nog even wat andere dingetjes doen, dus vandaar.. Fitness was trouwens erg leuk, niet eens zo heel erg zwaar, en ik heb me eigenlijk nog nooit zo actief gevoeld tijdens gym (ik bedoel, met een beetje in het veld staan met je gehandschoende hand in de lucht bij softbal is nou niet erg effectief..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!