maandag 18 oktober 2010

Schrijven met een ijsje

Je zit in de klas. Het meisje naast je doet haar etui open, en haalt er een miniatuur-softijsje uit. Vervolgens gaat ze ermee schrijven. Even later haalt ze het ijsje van het hoorntje af, en komt er een sterke vanillegeur uit het hoorntje. Dan blijkt er een klein kwastje aan het ijsje te zitten, en in het hoorntje vanillelipgloss.

En, wat zou jij op zo'n moment denken? Ik vond het in elk geval supercool, en kocht vandaag bij de V&D zo'n ijsje met een pen én met lipgloss erin.

                            Het lijkt wel een plastic ijsje uit de speelgoedsupermarkt van je kleine nichtje.

Hoe verzinnen ze het?


Ik kocht ook nog een plastic lipstick. En ook die is eigenlijk, je raadt het al, een pen.

Gewone rode lipstick.. niets aan de hand..

Nog steeds lijkt alles normaal

Het zijn pennen!


 Ik ben echt dol op dit soort 'het is niet wat het lijkt' dingen, ik heb ook al een pen in de vorm van een potlood in m'n etui zitten.. De lipgloss ruikt trouwens echt heel lekker :) Verder vandaag weer een milkshake gehaald, met Oreosmaak dit keer. Was weer heerlijk, al was het eigenlijk veels te koud voor een milkshake en bevroor mijn hand bijna omdat ik hem zo lang moest vasthouden, maar het was het waard.                     

8 opmerkingen:

  1. jaaaa de milkshake was superlekker!:P
    en het 'ijsje' en de 'lipstick' (lees pennen) zijn suuuupercool;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw schattig dat ijsje! Ik heb nu trek in ijs :o

    Claudia,
    lastminutetofashionland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wou ze een tijdje geleden ook al kopen, maar ze hebben ze niet meer bij mijn V&D...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ze zijn echt super cool stell! :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey!

    Ze ruiken echt suuuuuuuper lekker!!!!!!!
    Echt zo lekker, ik krijg er echt honger van!!!!!

    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x
    x x
    x x x
    x x x x
    x x x
    x x
    x

    Sorry... Hier had ik ff zin in...


    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou....
    Hij doet geen coole ruitjes....
    *gromm*

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!