dinsdag 26 oktober 2010

Wat ik vandaag (niet) gedaan heb

Ik ben vandaag maar liefst twee uur eerder uit dan ik had moeten zijn, maar in die twee uur heb ik tot nu toe:
-Achter MSN gezeten
-Cappuccino voor mezelf gemaakt met behulp van de melkklopper
-Gekeken wat voor huiswerk ik moest doen, en gezien dat het best veel is
-Me daar niets van aangetrokken en weer verder ge-internet
Hmm, zometeen ga ik maar eens beginnen. We moeten voor Nederlands vragen over een Middeleeuws verhaal gaan maken, en dat zijn er dus nog best wel veel. Verder valt het huiswerk gelukkig nog mee, maar dit is al demotiverend genoeg. Ik denk dat ik ook de kachel maar eens aan moet zetten, aangezien ik het eigenlijk nogal koud heb. En oja, ik moet ook nog bedenken wat ik verder in dit stukje wil gaan zetten. Wat dachten jullie van het bericht dat ik (waarom noem ik het eigenlijk 'ik'? 'Ik' besta toch zeker al 15,5 jaar?) nu alweer 5 weken besta? Jep, je dacht zeker dat ik het was vergeten toen er deze zondag niks over verscheen. Maar helaas, ik blijf het maar onthouden. Je kunt ondertussen trouwens wel merken dat 'ik' al weer zo lang besta; ik krijg steeds meer bezoekers. Dat is aan de ene kant logisch, maar aan de andere kant vraag ik me ook af waar die bezoekers dan allemaal vandaan komen. Ik heb toch zeker al vanaf het begin links staan op de plaatsen waar ze nu nog steeds staan? Ach, dat zal wel de macht van het Internet zijn. Dezelfde macht die mij nu van m'n werk afhoudt. Help.

1 opmerking:

  1. Hey stell,

    Is nederlands veel :S:S
    Stommmmm
    Ik ga er ook maar aan beginnen....

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!