zondag 31 oktober 2010

Weekoverzicht

Aangezien mijn nieuws van vandaag vooral zal bestaan uit wat ik allemaal heb geleerd over wereldwijde lucht- en zeestromen, wilde ik een soort van weekoverzicht maken. Want 'ik' besta alweer 6 weken.. Geloof ik... Zie je, ik begin het al te vergeten, het zal niet lang meer duren tot ik niet meer elke zondag zeg dat ik zoveel weken besta. Hoe dan ook, hier een weekoverzicht. Nu ik mijn weekoverzicht zo bekijk, ziet het er best wel... Ik weet niet, een soort van 'check mijn supercoole citaten van deze week!'-achtig uit. Hoe dan ook, dit is niet op die manier bedoeld, meer als een soort van... weekoverzicht...

Maandag 25 oktober: Opstaan, aankleden & naar school maar weer



"Ik probeer om mijn nieuwe muts en handschoenen van de tafel mee te grissen, maar wat ik in mijn hand heb blijkt een t-shirt te zijn, dus laat ik het snel los en loop ik naar beneden."
Op de eerste ochtend na de herfstvakantie ben ik ook niet al te helder meer

Dinsdag 26 oktober: Wat ik vandaag (niet) gedaan heb


"Ach, dat zal wel de macht van het Internet zijn. Dezelfde macht die mij nu van m'n werk afhoudt. Help."
Waarom is het toch zo moeilijk om je te concentreren op je huiswerk?

Woensdag 27 oktober: Helemaal niks

Er gebeurde die dag dus helemaal niks.

Donderdag 28 oktober: Acteren en fitnessen


"En we gaan heel sterk worden. Ahum. En heel sportief. Ahum ahum. Eerst maar eens bij de Spartaan zien te komen. "
Sportief en ik gaan niet echt goed samen.

Vrijdag 29 oktober: Mijn etui

Zaterdag 30 oktober: Het 'hippe' leven van een meisje in de proefwerkweek


Tot zover mijn weekoverzicht. Dit zijn dus géén dingen die ik helemaal geweldig vind ofzo, meer wat dingen die ik wel grappig vond om nog even naar boven te halen, maar dat heb ik bovenaan ook al uitgelegd, dus hopelijk is dat nu wel duidelijk :P

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!