dinsdag 25 oktober 2011

En weer terug naar school..

En toen moest ik weer naar school. Drie weken gingen voorbij zonder de school ook maar gezien te hebben, en nu moet ik er opeens weer dagelijks heen. Gisterochtend werd ik dan ook een beetje gedesorienteerd wakker; ik wist wel dat ik ergens vroeg voor moest opstaan, ergens vaag snapte ik ook wel dat het een schooldag was, maar het voelde gewoon niet zo, het voelde alsof ik zomaar werd wakker gemaakt en eigenlijk net zo goed weer verder kon gaan slapen. Vandaag deed ik dat dan ook, waardoor ik 25 minuten later wakker werd dan eigenlijk de bedoeling is. Maar hé, ik kan weer trots zijn op mezelf want ik was toch gewoon prima op tijd.
Om het nog leuker te maken begint donderdag de gevreesde Eerste Proefwerkweek, die erom bekend staat nogal lastig te zijn voor vijfdeklassers omdat we dus drie weken lang nogal weg van school zijn geweest. Goed, ik kan ik elk geval weer uitkijken naar wat ik allemaal ná die week ga doen.

Ahh, herfstvakantie. Pannenkoeken eten met E. in Amsterdam..

En daarna appel-kaneelcake bakken met L.

YUM!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!