vrijdag 4 november 2011

Exit proefwerken, enter relaxtheid

Ennn tot zover de proefwerkweek. Sorry dat ik even niet van me heb laten horen, combinatie van proefwerken/inspiratieloosheid/luiheid  I guess. Voor de verandering ging wiskunde goed- echt hoor, toen ik gisteravond ging slapen dacht ik 'Mmm.. ik heb wiskunde nou niet zó ontzettend goed geleerd enzo..Ja ik snap het inderdaad, maar ik denk wel vaker dat ik het snap en dat pakt dan toch altijd verkeerd uit..' Maar nee hoor, ik snapte het écht. Ik weet niet of mijn docent er hetzelfde over denkt, maar mijn dag kan niet meer stuk. Yay. Sowieso ging alles wel redelijk goed, al heb ik altijd van die vakken waarbij ik gewoon totaal niet kan beoordelen of het nou goed of slecht ging, da's wel jammer.. Maar er ging in ieder geval niets echt rampzalig slecht, dus echte zorgen heb ik niet. Yay yay. En nu is het weekend! En ik kan gaan chillen! Of nouja, mijn thuissituatie is een beetje chaotisch deze week- we gaan de wc verbouwen. Ik snap nog steeds niet wat er nou precies mis was met onze oude wc dat echt veranderd moest worden, en tot nu toe heeft deze verbouwing nog niet echt veel opgeleverd- dinsdag zat ik 's middags met een bril op en een sjaal voor mijn mond tegen de stofwolken te leren of was ik met een deken aan het zwaaien om eerdergenoemde stofwolken de deur uit te helpen. En onze wc heeft nu helemaal geen tegels- slechts bakstenen. Ge-zellig. En de gang ligt een groot deel van de dag vol met afvoerpijpen, stukjes tegel, houten plinten en boren. Maar goed dan, waarschijnlijk krijgen we maandag eindelijk nieuwe tegels, die hopelijk een beetje oké zijn, aangezien ik zelf niet bij het uitzoeken van de tegels aanwezig was en je het maar nooit weet met mijn ouders. Oh, en ondertussen gebeuren er ook nog allerlei dingen in de badkamer, waardoor hij er nogal kaal uitziet- waar zijn alle shampooflessen heen? En de handdoeken? Waarom staat de droger random in het midden van de kamer? En wat doen al die wasmanden in míjn kamer?
Goed, ik ben denk ik wel weer even klaar met naggen op mijn thuissituatie, want eigenlijk ben ik gewoon hartstikke blij met alles- wiskunde ging goed, proefwerkweek is over, het is weekend, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus, fijn weekend iedereen!

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!