dinsdag 6 maart 2012

Als je niets beters te doen hebt..

Ja, natuurlijk, het zal ook eens niet, wat nóú weer. Nou, dat zal ik je vertellen. Ik was, toegegeven, weer eens lui en inspiratieloos, maar ook een volle week ziek. In mijn voorjaarsvakantie. Eh, ha-llo? Desalniettemin (echt, degene die dat woord heeft verzonnen was vast aan het verliezen bij Galgje) wil ik jullie best vertellen wat ik dan wél heb meegemaakt in de tijd dat ik niets van me heb laten horen:
-3 dagen gewoon naar school geweest, of in ieder geval kan ik me niets superbijzonders herinneren
-2 dagen gewoon weekend gehad waarin ook niets superbijzonders is gebeurd
-Eerste dag van de vakantie uitgeslapen, en toen in pyjama met ontploft haar en resten van een wittechocoladegezichtsmasker (oooh galgje. En een heel fijn masker trouwens) de deur moeten opendoen voor iemand die een daklek bij de buurvrouw kwam repareren, enigszins panisch rondkijken hoe ik me uit deze situatie zou kunnen redden (de daklekman had prima bedoelingen hoor, maar mama zei nog dat ik niet voor vreemden open moest doen..), mijn vader bellen om te vragen wat dafuq er aan de hand is, en de daklekman weer zien vertrekken, me aankleden, even bij E. langsgaan, hazelnootschuimgebakjes (oooh galgje. En lekkere gebakjes) eten met mijn oma, en tot slot heb ik eten gekookt met mijn oma.
-Ontbeten (met mijn oma), naar een museum geweest waarvan driekwart dicht bleek te zijn (met mijn oma), en de rest van de middag mezelf gefilmd terwijl ik rare bewegingen maakte op NyanCat muziek. Oh, en 's avonds werd ik ziek.
- 7 dagen lang ziek op de bank/in bed gelegen
-3 dagen naar school geweest
-Op vrijdagavond ging ik bij L. logeren, we hebben o.a. 'verwenmuffins' (die inderdaad erg lekker waren) gebakken en naar mijn lievelings Disneyfilm Mulan gekeken. Oh, nostalgie.
-Zaterdagavond weer thuis, zondag niets noemenswaardigs gedaan.
-Gisteren met gym naar een boksschool geweest en heb ik aldaar de basishouding van het boksen geleerd (hou je verdediging hoog!), verder weer eens niets noemenswaardigs gebeurd.
-En vandaag ging een beetje hetzelfde, behalve dan dat door stakingen sommige mensen al na 10 uur uit waren terwijl ik mijn hele dag moest uitzitten.. Ach, het maatschappijleerdebat over de inburgeringscursus is in elk geval naar morgen verplaatst en mijn presentatie over Nietzsche die op zoek is naar nieuwe waarden ging prima (ik heb filosofie, vandaar.)

Goed, hopelijk weet je nu alles wat je wilde weten over mijn afgelopen twee weken, maar waarschijnlijk weet je allemaal dingen die je eigenlijk helemaal niet wilde weten of ben je al lang afgehaakt omdat dit nergens op sloeg en je wel betere dingen te doen had. Dat kan ik je uiteraard niet kwalijk nemen, want ik heb zelf eigenlijk ook wel betere dingen te doen- gaan nadenken over voordelen van de inburgeringscursus bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!