dinsdag 14 februari 2012

Een cake en een outfit

Allereerst: Fijne Valentijnsdag allemaal! En voor iedereen die er, zoals ik, niet speciaal iets aan doet vanwege gebrek aan een (potentiële) relatie: vrolijke dinsdag!
Maar omdat er helemaal niets aan doen mij net iets te saai was, heb ik dit weekend wél een hartvormige cake gebakken:

Hij komt uit een awesome cakevorm van de Ikea, maar iets soortgelijks hebben ze ook bij de Hema (die ik eerst had, maar toen aan L. heb weggegeven, onder andere om deze cake te bakken)

De cake is gemaakt volgens dit recept, maar dan heb ik door de helft van het beslag cacaopoeder gedaan.
Ik heb hem vandaag op school trouwens uitgedeeld aan wat mensen op school in het kader van we-hebben-geen-(potentiële)-relatie-maar-we-willen-toch-iets-leuks-doen, en dat was in mijn geval dus een cake bakken en in hun geval een cake eten.

Ook besloot ik om in het Valentijnsdagkader (en omdat de sneeuw nu allemaal weg is) een roze jurkje aan te trekken:

(de foto's zijn op zijn zachtst gezegd niet erg spectaculair geworden met dank aan het gebrek aan zonlicht om kwart voor 5, en oké, eigenlijk gedurende de hele dag)


Het jurkje komt uit Italië, maar mocht je het ooit tegenkomen: het merk heet Moyto. Het vestje is van de Zilch, rokje eronder is een basic zwart rokje van de H&M, en laarsjes zijn van de Dolcis.


Ook droeg ik mijn Accessorize 'wereldreisarmband', zoals ik hem noem.


En mijn sterrenbeeldketting. Ik geloof niet dat ik daar ooit over geschreven heb, maar die heb ik voor Sinterklaas gekregen en draag ik sindsdien echt elke dag, dus ehh, ook vandaag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!