dinsdag 7 februari 2012

Dingen die ik altijd al heb willen doen

Iedereen heeft zo wel z'n toekomstdromen, niet? Ook ik heb er een aantal, die ik maar eens voor mezelf en voor jullie op een rijtje ga zetten. En dan bedoel ik ook echt wel zo ongeveer alles, óók de meest onwaarschijnlijke dingen..

-Een wereldreis maken
-Hollywoodcliché-quotes uitspreken: 'No, we're the good guys!' 'Follow that car!' 'Oops, I think we've got company..', je kent ze wel.
-Hollywoodclichés beleven- Door New York rennen met een beker Starbucks in de hand om een gele taxi aan te houden, in een heuse street fight terechtkomen en dan in een doodlopend steegje terechtkomen maar gelukkig constateren dat niemand goed met een pistool overweg kan behalve ik, en nog veeel meer dingen waar ik nu opeens niet op kan komen, maar goed, kijk een film, herken de clichés en je weet wat ik bedoel.
-Sowieso naar New York gaan.
-Een eigen huis kopen (of huren, ook goed) en epic inrichten.
-Op een badass vechtsport gaan, een nepleren broek en motorlaarzen aantrekken en me ontzettend awesome voelen. Kan trouwens handig gecombineerd worden met sommige Hollywoodclichés.
-Met een groep vrienden/random aardige mensen de hele dag doorbrengen in een andere stad en de hele tijd random dingen doen die nergens op slaan en tegelijkertijd heel leuk zijn, als je snapt wat ik bedoel.
-Iets ontdekken;  het 119e element, genaamd 'Stellarium' naar de ontdekster, de 'Stelliosaurus', een 'nieuw' land of eiland, een nieuwe planeet.. Of meer in mijn straatje, een nieuwe oude beschaving ergens in Zuid-Amerika.
-Op een motor een roadtrip door de VS maken.
-Een ruimtereis maken, en dan het liefst op de Star Wars manier: genoeg gedaan op deze planeet, je ruimtevliegtuig in springen en weer naar de volgende vliegen. Aww yeah.
-Een feest bijwonen (niet geven, hah, denk aan al het opruimwerk..) dat gewoon ontzettend uit de hand loopt, maar op een goede manier- mensen blijven zomaar slapen, je wordt wakker met een plastic Vikinghelm op, je ontmoet je nieuwe BFF's (al is het maar voor één avond) en je speelt SingStar/ zo'n dansspel terwijl je half dronken bent...
-Helpen bij het oplossen van een moordzaak
-Paard leren rijden, en dan te paard een coole reis maken.
-Een boek schrijven en publiceren.
-In een film spelen (het liefst een avonturenfilm, met een beetje geluk krijg ik een leuk kostuum aan en mag ik mensen zogenaamd aanvallen. Nee hoor, ik ben niet echt gewelddadig.)
-Een tijdreis maken. Al de dingen die ik in de toekomst en het verleden zou doen zal ik hier maar even onbesproken laten, want ha, daar kan ik blogs over volschrijven..

They see me shootin'...

1 opmerking:

  1. Haha geniaal de Stelliosaurus:P Mmm misschien komen sommige dingen nog wel uit... (ok dingen zoals een huis kopen zullen zeer waarschijnlijk gebeuren...) Maar het zou leuk zijn als zoiets echt zou gebeuren, zoals in een film spelen... Parfois les rêves se réaliseront quand même! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!