donderdag 25 augustus 2011

En vandaag begon het dan echt: school. Het eerste uur was natuurlijk even wennen (ohja, zó volg je dus ook al weer een les Nederlands..), en natuurlijk vraag ik me af in wat voor klas ik zal zitten bij de vakken die ik morgen heb, maar voor de rest ben ik al weer redelijk gewend. Gelukkig heb ik nog geen huiswerk, maar daar komt snel verandering in, vrees ik.. Wat zou het fijn zijn als elke schoolweek maar 2 lesdagen en geen huiswerk had, maar goed, ik denk niet dat dat ooit het geval zal zijn.

Wat in ieder geval wel helpt om je vaak toch wel wat saaie dagprogramma te overwinnen zijn leuke schoolspullen:


Samen met J., die de etui ook heeft, ben ik een bron van vrolijke inspiratie voor onze klasgenoten. Of in elk geval, dat denken we.

Dus gaan mijn roze Eastpak, roze schriften, roze pennen, roze eiffeltorensleutelhanger en ik er weer hard tegenaan dit jaar..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!