dinsdag 23 augustus 2011

Haha. Grappig.

Terug op school zijn blijft raar. De handendroogmachine in de wc, model 'AE' van het merk 'DanDry' (vergezeld van de tekening van een viking, geloof ik), de tafels in de B-gang, docenten en ga zo maar door. Een erg spannend moment is ook dit jaar weer het in ontvangst nemen van je rooster;  zit je veel met je vrienden in de les, of ben je eigenlijk altijd alleen? Heb je leuke docenten, of had je liever iedereen behalve die ene gehad? En het voor de meeste mensen grootste punt van frustratie: hoevaak moet je tot kwart over vier op school blijven? Die laatste vraag wordt als eerst beantwoord: je ziet namelijk meteen hoeveel van de 5 rijen er helemaal gevuld zijn. Vier, in mijn geval. En volgens mij ook in het geval van mijn klasgenoten. En in dat van, tja, wie niet eigenlijk? Oké, er zijn vast wel uitzonderingen, maar wat ik tot nu toe heb meegekregen is dat zo'n beetje iedereen vier keer het achtste uur heeft. Jee.

Haha, goeie grap, roostermaker. Wacht, hoe bedoel je, 'dit is geen grap'? Serieus? VIER KEER HET ACHTSTE? Haha. Grappig.

Nu we dat gehad hebben, is het tijd voor de eigenlijke aanleiding tot het schrijven van dit artikel: mijn schoolfoto-outfit! Ik heb aardig mijn best gedaan om niet als een slapende hamster te kijken, maar volgens mij is ook deze poging weer gedoemd te mislukken. Om de één of andere reden heb ik altijd het gevoel dat ik mijn ogen superwijd open heb en mijn mondhoeken niet verder omhoog konden, terwijl dat op de foto nogal tegenvalt. Goed, mijn outfit:





Niet heel bijzonder, wel typisch Stella en leuk genoeg voor een schoolfoto om mezelf de rest van het jaar mee te laten zien, vond ik. Shirtje is van de Fifi Lapin-Pimkie-kledinglijn, shorts van H&M en mijn geliefde cowboylaarsjes van de Dolcis.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha ja idd typisch Stella!:P
    Geeft een goed beeld voor de rest van het schooljaar hoor:P En je foto is vast leuk!
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben hetzelfde shi-irt *doet vreugdedansje*
    veel plezier op school, haha ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!