woensdag 31 augustus 2011

Vermoeiend

Bleeh, wat kan het achtste uur toch vermoeiend zijn. Hoe leuk ik geschiedenis ook vind, er is een punt waarop je toch echt liever 50 minuten eerder thuis bent dan dat je je lievelingsvak volgt. Helaas zat dat er niet echt in en kwam ik gewoon leuk om half 5 thuis.

'Creatieve uitspatting' oftewel anti-verveeltekening tijdens Nederlands, om 10 voor negen.


Daarnaast is het weer tijd voor mijn gebruikelijke herfstweerzeurpraatje: het is voor eind augustus behoorlijk koud, al valt het vandaag wel mee. Maar gisteren had ik het toch wel echt tamelijk koud bij het opstaan, en dat is dus niet de bedoeling.


Mijn kat heeft het ook gehad met de herfst. Laatst moest ik hem komen redden uit een gigantische stortbui waardoor hij helemaal doorweekt was.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!