woensdag 9 november 2011

Sterretjesrokje

Vorige week vrijdag heb ik bij de H&M wat nieuwe inkopen gedaan, waaronder een rokje met een schattige sterretjesprint. Gister had ik hem aan, zie hier de foto's van de outfit die ik ermee maakte:

Ik heb 'm gecombineerd met 2 andere items van de H&M, een paarsblauwig shirt en een kort zwart vestje (ik heb ze allebei al meer dan 2 jaar, dus ik betwijfel of ze er nog zijn) Niets bijzonders, maar ik vond het zo samen wel een leuke combi, niet te flashy maar door de sterretjes toch wel weer wat aparter.


Sterretjes, yay!

Ik droeg er ook mijn Dolcis-laarsjes bij. Mogelijk is dit wel het meest veelzijdige paar in mijn collectie- ik heb tot nu toe nog geen outfit aangehad waar ze niet bij stonden. Echt, als ik je een schoenentip zou moeten geven: koop cowboylaarsjes.

En als funky touch: de LOVE ringen van H&M Divided. Ik vind ze zó cool!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!