zondag 27 november 2011

De maan is een ufo.

Dus ik ga op het balkon staan om mijn dagelijkse maan-observatie te doen. En wat zie ik daar voor me? Niet het gebruikelijke kleine lichtgevende rondje, maar een gigantische gelige bol die recht voor me ergens achter de skyline van Leiden zweeft. Een supermaan, zeker! Op zijn perigeumpunt! In alle haast pak ik mijn camera om het ding vast te leggen, en maak meteen maar even een foto van de vliegtuigen die naast de maan vliegen en het grote toestel dat naast me op mijn balkon staat. Maar op dat moment gebeurt er iets dat ik écht nooit had kunnen voorspellen; de maan stijgt opeens op en begint snel rondjes te draaien! Snel maak ik een foto, en zie dat er ondertussen ook al kleine gekleurde lichtjes uit de maan komen. Verbaasd staar ik hem na. De maan is een ufo.
En ik heb zwaar idiote dromen af en toe.

4 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!