donderdag 17 november 2011

Très Cool

Er ligt een wit laagje op de daken, het enige waar ik 's ochtends aan kan denken is 'Moet.De.Grootste.En.Dikste.Trui.Ooit.Pakken.' en de verwarming bij mij op school staat weer uit- we kunnen niet meer ontsnappen aan de naderende winter. Weliswaar heeft de winter een hoop leuke kanten, maar ik zie er nu al tegen op om uit veiligheidsoverwegingen naar school te lopen en dan nog steeds telkens te denken dat ik dood ga omdat mijn voet net 2 centimeter naar achteren gleed- echt, sinds ik in klas 3 op 'winterkamp' (noem het maar gerust 'militaire trainingskamp met overal sneeuw en ijs') 12 keer op één dag ben uitgegleden durf ik nauwelijks meer te lopen zodra de temperatuur onder de 0 komt.
Op school verschijnen steeds meer mensen met Romereis- en Kerstactietruien, behalve dan die paar mensen die op een dag als vandaag met korte mouwen naar school komen- hoe doen ze dat toch? Ik zit hier in mijn nieuwe H&M-trui met het opschrift 'Très Cool', die weliswaar overal donkerroze pluisjes op achterlaat maar gelukkig wel heel lekker warm is. Verder staat de verwarming aan en ligt er een arsenaal aan sjaals, handschoenen en mutsen in de kamer, al kan dat laatste ook komen door de wc-verbouwing die ervoor gezorgd heeft dat ons sjaals-, mutsen- en handschoenkastje nu in de huiskamer staat in plaats van op de gang. Nu nog een paar anti-slipmatjes onder mijn schoenen en ik ben klaar. Bring it on, winter.

1 opmerking:

  1. En van de 3 vakjes klik ik natuurlijk 'cool' aan;)
    Ton pull est vraiment très cool!! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!