donderdag 10 november 2011

Volle maan

Sinds kort heb ik er een nieuw ding bij dat ik erg graag fotografeer, en wel de maan. Sowieso vind ik de maan leuk om te bekijken, iets wat ik dan ook vaak doe als ik in het donker naar buiten ga, maar gisteren en eergisteren heb ik er ook een aantal foto's van gemaakt, en ik moet zeggen dat het een leuk foto-object is, al is het wel lastig om de instellingen goed te krijgen voor het donker, maar dat is dan weer een leuke uitdaging en weer eens wat anders dan dat je de camera op 'auto' zet en je je verder nergens zorgen om hoeft te maken.




2 opmerkingen:

  1. Oeeeh de supermaan op het perigeumpunt! Haha nu ben ik even de bèta;) Hij is supercool hoor Stell! Op de eerste foto is hij klein....:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de tweede foto echt mooi!!! wolkjes :P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!