zaterdag 31 december 2011

In 2012, dan..

Hoe leuk het ook is om goede voornemens te maken en ze op mijn blog te zetten, het leek me wel zo eerlijk tegenover jullie en mezelf om die van vorig jaar er nog even bij te halen en te kijken wat ervan geworden is..

Must-do's in 2011:
-Meer bloggen en van Bows and Stars een echt succesnummer maken (of in ieder geval iets dat hard op weg is om een succesnummer te worden)

Eeh, ik weet niet precies hoeveel volgers ik er in het afgelopen jaar bij heb gekregen, maar het zijn er nu in elk geval 9, dus alhoewel je niet echt van een succesnummer kunt spreken gaat het al wel de goede kant op. En ik heb eigenlijk alleen maar minder geblogd, oeps.. Verder weten wel wat meer mensen op school nu van het bestaan van mijn blog, niet echt dat ze er op kijken maar over het algemeen krijg ik er wel positieve reacties op als ik het vertel, dus oké. Dit punt gaat sowieso mee naar 2012.
-Meer doen met vrienden; ik heb er genoeg, maar meestal doe ik zaterdag iets in mijn eentje of met mijn ouders (ook heel gezellig hoor, daar niet van)
Juist...Dit is 'm niet echt geworden. Weliswaar ben ik dit jaar wel een paar keer naar een andere stad geweest samen met E., dat had ik daarvoor nog niet echt gedaan. Er zit vooruitgang in, maar ook deze mag mee naar volgend jaar.
-Vaker iets spontaans ondernemen dat ook best een beetje raar mag zijn, zoals op een saaie middag de trein ergens heen nemen of besluiten om een blockbuster op te nemen in mijn achtertuin met mijn konijnen en kat als hoofdrolspelers
Hmhm, dit jaar zat nou niet echt vol van de spontane creatieve acties, maar ik vond het eigenlijk ook wel weer goed- wel veel fotoshoots gedaan namelijk, mede dankzij de camera van punt 5.
-Een ab fab Sweet Sixteen logeerfeest organiseren inclusief giga knalroze taart en als thema 'Cupcakes, Bows and Stars'. Het liefst op zondag 15 mei zodat al mijn vrienden meteen op mijn verjaardag zijn, maar dat gaat alleen werken als op die maandag de eerste vier uur uitvallen voor ons allemaal, vrees ik.
Aww yeah, de taart was misschien niet knalroze en het feestje was op 28 juni, maar het was toch wel een heel geslaagd Sweet Sixteen feest.
-Een WiiFit, een eigen camera (degene die ik nu gebruik is eigenlijk van mijn moeder) en meer schoenen, kleren en accessoires zien te krijgen.
En ja, voor mijn zestiende verjaardag was die eigen camera eindelijk een feit! De WiiFit is er helaas niet van gekomen, maar de schoenen, kleren en accessoires zijn ook wel aardig in hoeveelheid toegenomen.
- 1 meter 80 worden. Met bijbehorende opmerkingen van de familie (je kent het wel, 'Wat ben je groot geworden!')
Helaas ben ik blijven steken bij de 1.78, maar aangezien ik toch al zo'n 2,3 centimeter ben gegroeid sinds ik dit punt opstelde, vind ik het toch wel een aardige score. Die opmerkingen van de familie zijn er gelukkig wel de hele tijd, en daarnaast is mijn schoenmaat 40 sinds vorige week opeens omgeslagen in 41- ik vind wel dat daar nog 2 centimeter tegenover mogen staan.
-Om niet al te materialistisch te zijn: dit jaar iets goeds doen voor iets of iemand. Wie of wat moet ik nog uitzoeken.
Oké, ik ben geen donateur voor een of andere stichting geworden, maar ik begin over een paar dagen wel met vrijwilligerswerk doen voor het Museum van Oudheden in Leiden, en ik heb vast ook nog wel wat kleine goede daden verricht het afgelopen jaar.

En nu vragen jullie je vást af wat mijn lijst voor 2012 is..

Must-do's in 2012
-Meer bloggen!!!
-Meer doen met vrienden!!!
-1.80 worden!!!
-Goed gaan nadenken over mijn studiekeuze, ik heb al wel een idee maar niets is zeker.
-Sowieso wat meer gaan nadenken in het kader wat wil ik met mijn leven. Ik ben over 1,5 jaar alweer volwassen, en wat wil ik dan precies gaan doen allemaal? Wil ik nog iets leren, wil ik iets anders doen...

En dan maar weer tot volgend jaar wachten wat er van is gekomen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!