vrijdag 16 december 2011

Kort pre-kerstbericht

Ja, tuurlijk, na een compleet uigedroogde november komen ze nu opeens met regen. Het is ook altijd wat. Om het over wat leukere zaken te hebben: over een week is het kerstgala bij mij op school! Het gaat allemaal zo ontzettend snel deze maand, vorige week maandag was het nog Sinterklaas, dan zit er 1 week tussen (ok, Sinterklaas was op maandag dus eerder 2 weken, maar het voelt als 1 week) en dan is het kerst! Ik verheug me er echt ontzettend op :D En daarna is het meteen kerstvakantie, 2 weken chillen! En oh, over de daaropvolgende proefwerkweek ga ik het dan maar even niet hebben, lijkt me. Ik kan me beter focussen op een nieuw paar winterlaarzen (met imitatiebont gevoerde bikerlaarzen, yay) en geurkaarsjes en een leuke feestjurk voor het gala (zwart en bezaaid met pailletjes) en de kerstboom die ik zometeen samen met mijn moeder ga optuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!