zaterdag 3 december 2011

Samenvatting van mijn week

Oh, wat had ik toch weer een ontzettend veelbewogen week. Oké, maandag, dinsdag en woensdag vielen wel mee, maar donderdag moest ik naar de tandarts, en ik zal maar meteen bekennen dat ik dat serieus eng vind. Jep, ik ben 16,5 jaar en bang voor de tandarts. En ja, dat is nogal triest, maar hé, ik kan er ook weinig aan doen, en dit jaar ging het eerlijk gezegd wel vrij goed- meestal heb ik echt de neiging om ergens onder een tafel met oude Cosmopolitans in de wachtkamer te kruipen in de hoop dat ik dan niet naar binnen hoef, en nu ben ik gewoon zonder gezeur naar binnen gelopen. En toen voelde ik me héél stoer natuurlijk.
Gisteren heb ik een heel intrigerend gesprek gevoerd over Danoontjes en heb ik besloten dat ik die weer eens in huis moet halen en er dan Danoontje-ijsjes van moet maken. Jeugdsentiment en überzoete kinderyoghurt in vrolijk gekleurde bakjes gaan altijd goed samen. En gistermiddag ging ik Sinterklaascadeautjes kopen, eerst samen met klasgenootje A. omdat we lootjes gingen trekken met onze mentorklas, en daarna nog even langs wat winkels voor mijn ouders. En dan nu nog even een weekend chillen (en een duitspresentatie maken..), om maandagavond Sinterklaas te vieren, yay!

1 opmerking:

  1. Hihi Stell je was écht suuuperstoer, want ze gingen een tand trekken! Dat is niet niks! En Danoontjes-ijs is gewoon lekker(L)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!