dinsdag 7 juni 2011

Almost holiday!

Vandaag was gewoon de aller-allerlaatste lesdag in klas vier. Niet te geloven, toch? Het dringt ook nog niet helemaal tot me door, maar dat zal wel komen als zometeen de proefwerkweek voorbij is en ik me realiseer dat ik niet meer terug naar school hoef te komen voor zo'n anderhalve maand. Aan de ene kant ben ik natuurlijk zeer blij dat het jaar voorbij is, aan de andere kant vind ik het toch ook wel jammer (ja, ik weet het, dat is vreemd), want de vierde was eigenlijk best een leuk jaar! Al weet ik zeker dat de vijfde dat ook wel zal zijn, er zijn dan toch ook weer een hoop dingen anders... Morgen begint officieel de proefwerkweek (maar voor mij niet, want ik heb geen scheikunde en grieks), en hij is helaas volgende week vrijdag pas afgelopen. Maar daarna is het vakantie en ik denk dat ik er tegen die tijd wel blij mee ben...

1 opmerking:

  1. Ik ben ook bijna klaar en ik voel me precies hetzelfde. En het voelt ook helemaal niet alsof er al tien maand voorbij zijn. ;p
    Succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!