woensdag 29 juni 2011

Partypartyparty

Eten, praten, bankhangen en te lui zijn om iets anders te doen dan nog meer praten omdat het 31 graden is, weer eten, naar de film, kletsnat worden, op bed gaan liggen, weer gaan praten en om een uur of 3 toch maar gaan slapen- het was een gedenkwaardig verjaardagsfeestje. Vandaag hebben we eerst tv gekeken, naar een lachwekkend geheugentrainingsprogramma, toen ontbeten met heel veel broodjes (die toch allemaal opgingen), ons zeer langzaam aangekleed en toen een spel gedaan waarbij we post-its op elkaars hoofd plakten met daarop namen van mensen en dat de beplakte persoon dan moest raden wie ze 'was' volgens het briefje op haar voorhoofd. Al met al was het een erg geslaagd feestje, en hier komen een paar van de gemaakte foto's!

CUPCAAAAKES

Cadeautjes :D

De tafel na het gourmetten. Eehm, ja...

Mijn kussen

Van J&A kreeg ik dit geniale cupcake-memopad

Als een soort van goodiebag (maar dan zonder de bag) had ik voor iedereen een Eiffeltoren-sleutelhanger uit Parijs en een tubetje 'flavoury lipgloss' van de Etos. Hier zijn mijn roze Eiffeltoren en mijn 'Pina Colada' lipgloss, yum.

Mijn gezellige roze hoekje op de bank (de volgende ochtend, toen ik ging slapen lag alles nog enigszins recht)

J's foto van de pot jellybeans + Photoshop Elements-creativiteit

Voor al mijn gasten die dit lezen: Het was super, heel erg bedankt voor de cadeautjes en jullie aanwezigheid! <3

1 opmerking:

  1. Ja het was echt suuuuuupergezellig Stell!
    Zeer geslaagd feestje;)
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!