maandag 27 juni 2011

Pre-party buienradargeklaag

Oké, ik heb niets tegen mooi weer, maar dit gaat mij gewoon een beetje te ver. Ik bedoel, dertig graden? Dértig? Nee, dat is aan mij toch niet helemaal besteed. Sowieso ben ik niet erg van het zonnen; als ik op het strand ben lig ik liever in de schaduw. Morgen wordt het kennelijk ook een beetje raar weer; maximaal 27 graden (al was het gisteren nog 31) en ook nog eens donder en bliksem. Ehh, juist. Een perfecte dag dus voor mijn verjaardagsfeestje dat morgen eindelijk plaatsvindt. Maar gelukkig, volgens de Buienradar komt die enorme storm pas als wij allemaal lekker aan het gourmetten zijn. Of de Buienradar heeft ongelijk, en de storm komt terwijl we naar de bioscoop moeten. Aargh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!