zaterdag 3 september 2011

Shoplog

De afgelopen tijd is er één gedachte die mij kledingtechnisch niet loslaat: ik móét zodra ik er tijd voor heb gaan winkelen, want het is #%^!@ koud en ik loop hier in shirtjes met korte mouwen en dunne rokjes te bevriezen! En dan is het weekend, de langverwachte winkeldag breekt aan en- het is warm. Maar goed, zomer of geen zomer, je hebt toch echt een herfstgarderobe nodig dus stortte ik me in een oververhit Leiden en vluchtte snel de koele H&M binnen, waar de warme vesten (en de afgeprijste zomerjurkjes) me stonden op te wachten. Ik ben na één winkelsessie natuurlijk nog lang niet klaar voor dit najaar, maar deze outfit is al een goed begin:


Het is een eekhoornketting! Aaahhh! (Ja, ik hou van knaagdieren)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!