maandag 20 september 2010

Een dag uit het leven van een beginnende blogger

Zo, nu heb ik officieel al meer dan een hele dag een blog. Toen ik vanochtend naar school fietste kon ik niet wachten om het aan mijn vrienden te vertellen, en inmiddels hebben ze 'm volgens mij al alledrie bekeken, aangezien mijn statistieken zeggen dat er vandaag 3 bezoekers zijn geweest, al hoop ik stiekem dat dat niet mijn vrienden waren, maar mensen die ik helemaal niet ken en die hier gewoon zomaar zijn gekomen.
Verder was het een gewone maandag, behalve dan dat mijn colaflesje door de congiërge is weggegooid omdat ik het op en tafel in de aula had laten staan. Nouja, ik hád hem uit de prullenbak kunnen halen... Maar dan had iedereen me wel heel raar aangekeken, en daarnaast had ik geen plastic keukenhandschoenen bij de hand, dus ben ik na mijn les Duits maar gewoon naar huis gegaan. Nu hoop ik maar dat ik nog een ander flesje heb, en anders is een pakje Chocomel ook prima, zolang ik morgen maar iets te drinken heb. En misschien kan ik wel wat te drinken krijgen van één van mijn drie bezoekers, als ik het aardig vraag.

liefs, Stella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!