donderdag 23 september 2010

Fotolol in huis

Weer een fotobericht, maar nu met wat foto's die ik deze middag maakte aan de eettafel, voor de spiegel in de gang en op mijn luie stoel op m'n kamer!

Wentelteefjes!! Ik ben er dol op, is ook het enige 'gerecht' dat ik kan maken.. afgezien van een spiegelei en een omelet dan..
Ik wilde dus een soort 'ik-voor-de-spiegel-met-mijn-beautytroepjes' foto maken, maar toen...
Sprong mijn kat Pimmie op schoot en kreeg ik een  'ik-voor-de-spiegel-met-mijn-beautytroepjes-en-de-kat' foto, maar dat vond ik eigenlijk best wel schattig, dus...
....Pimmie die zichzelf ziet in een roze spiegel met kattenoortjes!
Spiegelfoto om even mijn outfit vast te leggen.. Helaas is het licht niet zo mooi, maarja...

Superschattig HEMA Jip&Janneke toilettasje.. I love it!

Tot zover mijn huis-fototocht, morgen weer iets nieuws!

Oja, ik heb de instellingen bij reacties veranderd, als het goed is kan nu iedereen reageren en hoef je niet per sé een account ergens te hebben :)

7 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!