dinsdag 12 april 2011

1-0 voor de dampkring

Het vervelendste van het weer is dat het zo veranderlijk is. Waarom moet het nou weer gaan regenen? Goed, aangezien ik aardrijkskunde heb gekozen, kan ik nu met een verhaal gaan komen over verdampt water uit rivieren, maar het blijft wennen, dat plotseling omslaande weer. Mijn moeder had me nog gewaarschuwd, maar vanochtend trok ik toch maar vrolijk de gordijnen open met mijn hoofd vol gedachten over zonnige pauzes buiten en schattige jurkjes. 'Zie je nou wel, het regent helemaal niet, en de zon schijnt zelfs!' dacht ik. Maar toen viel mijn oog op de dakgoot; vielen er nou drúppels in? En ja hoor, even later kwam het roffelende geluid van de regen keihard mijn kamer binnen. Zuchtend pakte ik mijn spijkerbroek en leren laarzen.
Toen ik op de gang stond in mijn min of meer waterdichte outfit, viel er een zonnestraal door het raam naar binnen, om daarna niet meer terug te komen. Vandaag heb jij gewonnen, dampkring, maar morgen ben ik weer aan de beurt...

1 opmerking:

  1. whahahahaaa 1-0 voor de dampkring... suuuperdroog!
    hihi geniaal!
    je schattige jurkje is echt leuk, maar dat weet je al;)
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!