donderdag 7 april 2011

Lente-wishlist

Het is nu bijna twee weken geleden dat ik mijn vorige begin-lente wishlist heb afgewerkt, en in die tijd ben ik al een beetje gaan nadenken over een lente-zomer wishlist, die ik dan de komende weken maar eens ga behandelen...

Een schattig zomerjurkje omdat het zulk mooi weer is (H&M, Vero Moda)

Rieten, zomerse sleehakken omdat ik bijna afscheid zal moeten nemen van mijn geliefde sleehaklaarzen aangezien het daar bijna te warm voor is, en schattige sneakers om in de lente onder een rokje te dragen als het nog net te koud is voor open ballerina's en als ik geen zin heb in hakken (H&M, Invito, Keds)

Een nieuwe zonnebril zou ook wel fijn zijn, zoals deze schattige met bloemetjes (Accessorize)


En dit is dan natuurlijk nog maar een kleine greep uit het aanbod aan jurkjes, sleehakken, sneakers en zonnebrillen, dus ik heb wel weer even wat te doen in het weekend!

2 opmerkingen:

  1. Me likes de zomerjurkjes. :3
    Ze verkopen Fruity Shine niet in NL? Schandaleus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar kan ik die schoenen vinden? die rieten streppjes hakken?
    bedankt! vind ze namelijk nergens bij h&m site?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!