dinsdag 19 april 2011

Nog even geen zomer nodig

Aangezien we allemaal wel doorhebben dat het abnormaal warm is, zal ik mijn gebruikelijke praatje over het weer maar even inkorten, dus bij deze: doe géén hooggehakte, zwarte, suède laarzen aan als het 23 graden is, ga niet in het gras zitten als je weet dat je shorts als een soort magneet zijn voor stof/gras/onduidelijke takjes, en vergeet niet zonder zonnebril de deur uit te gaan. Oké, over tot dingen die jullie nog niet wisten: over 27 dagen (jaja, het is inderdaad lichtelijk triest dat ik dat bij hou) ben ik jarig! En dan word ik zestien. En dan mag ik me eindelijk overgeven aan alcoholisme en het veroorzaken van verkeersongelukken *ahum*. En dan mag ik een geweldig feestje gaan geven, met taart, en cupcakes, en mini-tompoucen, en roze slingers. En daarna duurt het nog maar heel even, en dan is dit schooljaar gewoon voorbij. Oké, dat duurt eigenlijk nog best lang; het schooljaar is eind juni pas voorbij. Maar toch, dat zijn nog maar zo'n 2 maanden.. Ach, we hebben nog even geen zomer nodig; we hebben immers de lente, en die is op dit moment zelfs nog iets beter dan zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!