zaterdag 2 april 2011

Hello, sunshine!

Wat een heerlijk einde van de proefwerkweek; het is maar liefst 23 graden! Helaas wordt het morgen weer 10 graden of iets in die richting, maar één dag in de zon is natuurlijk ook al heel erg fijn. Ik krijg al weer helemaal zin in de zomer (vakantie). Die komt trouwens wel steeds dichterbij, want vanaf volgende week is periode 4 op school begonnen, de laatste 3 maanden van het schooljaar dus alweer! Oké, dan eerst nog maar eens die drie maanden zien te overleven, maar dat gaat denk ik wel lukken. Dankzij mijn kappersbezoek donderdag is mijn haar nu opeens een stuk korter geworden, dus ik heb in elk geval weer even een leuk kapsel, en dat besef maakt op school zitten voor mij alijd een stuk leuker. De komende week zal ook lekker rustig zijn, want mijn leraren zijn gelukkig (meestal) sociaal genoeg om niet meteen een overload aan huiswerk te geven als de proefwerkweek net voorbij is. Nou, ik ga nog maar even van de zon genieten totdat hij weer weg is...

1 opmerking:

  1. Ik haat het als de zon schijnt in de examenperiode. Jij bent gelukkig er al vanaf. ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!