zondag 24 april 2011

Happy Easter







Het is denk ik wel duidelijk dat ik met deze foto's een soort van pasen-blogpost probeer te bereiken, dus bij deze: Vrolijk Pasen iedereen!
Dankzij Pasen hebben we nu een extra lang weekend, al ben ik me nog best wel aan het vervelen; alle winkels zijn dicht, en de meeste mensen zijn volgens mij met hun familie een paaslunch aan het houden. Dat heb ik uiteraard ook gedaan, maar nu is het nog maar wachten totdat de rest ook klaar is. Maar na dit enigszins saaie, maar ook wel gezellige (en met paaseitjes gevulde) paasweekend hebben we gelukkig nog maar één miniweekje en dan is het meivakantie en ga ik drie dagen naar Parijs, dus ik heb eigenlijk niks te klagen... Goed, geniet van de paaseitjes zolang het nog kan, dan ga ik er nu zelf ook weer een paar eten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!