zaterdag 30 april 2011

Inpakproblemen en slaperige toeristen

Het is vakantie, jee! Eindelijk weer een weekje uitrusten, want de vorige vakantie is toch alweer twee maanden geleden, dus werd het wel weer eens tijd. De vakantie begon meteen goed aangezien iedereen gisteren supervroeg uit was door de examenstunt bij ons op school, en daarna ben ik met N,M,J en A een milkshake gaan halen in de stad. In de milkshakewinkel hing een tv, dus zaten we met z'n vijven met een milkshake in de hand The Royal Wedding te kijken. Daarna heb ik nog wat ingeslagen bij het Kruidvat- er is 50% korting op alle make-up, en daar moest ik gebruik van maken, vond ik. Tot slot hebben N, M en ik nog pizza's gehaald en bij mij thuis opgegeten, dus het is een erg drukke maar ook erg gezellige vrijdag geweest! En na dit weekend ga ik drie dagen naar Parijs, dus deze meivakantie kan niet echt meer stuk, lijkt mij. Het enige probleem is dat we maandag om half 6 moeten opstaan. Eehm, ja, ik kan dus wél stuk, en dat wordt dan héél vroeg naar bed gaan op zondag. Ach, in de Thalys kan ik vast wel weer wat bijslapen, zodat ik tenminste ten volle van de vakantie kan genieten- je zal maar half slapend door Parijs heen lopen met om je heen prachtige toeristische trekpleisters en winkels... En dan hebben we het nog nieteens gehad over inpakken. Voor drie dagen heb je immers maar drie outfits nodig, maar stel je voor dat het opeens veel kouder of warmer is dan je had verwacht;  dan moet je eigenlijk ook nog een vierde setje meenemen. Of je schoenen; je loopt inderdaad heerlijk op sneakers, maar ze staan nou niet echt charmant onder een rokje. Goed, dan neem je ook nog een paar ballerina's mee. Maar wat dan als het gaat regenen? Om nog maar te zwijgen over het grote probleem 'ik zou zo graag later een foto van mezelf terugzien in dit rokje terwijl ik voor de Eiffeltoren/Arc de Triomphe/Sacre Coeur sta, maar dat rokje valt alleen maar te combineren met dit t-shirt, maar dat heb ik niet bij me, en de 3 shirts die ik wel bij me heb wil ik ook allemaal aan..'. Nee, dat wordt nog leuk met inpakken, morgen..

1 opmerking:

  1. Haha, veel plezier in Parijs & dat inpakken komt vast ook wel goed. ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!