woensdag 9 februari 2011

100!

Yeah, ik heb officieel 100 posts gemaakt! Oké, dit is eigenlijk mijn 101-ste post, maar dat komt omdat ik daarnet al een ander bericht heb gemaakt, en toen opeens zag dat ik al 100 berichten heb gepubliceerd. Of nouja, ik zit om eerlijk te zijn al weken te denken 'ooh, ik zit bijna aan de 100 posts, ik ga de 100-ste post heeel speciaal maken!', maar op het moment dat die honderdste post er is, vergeet ik het uiteraard. Typisch.
Maar goed, hierbij wil ik iedereen hartelijk bedanken die Bows and Stars heeft bezocht, en nu op naar de 200!


Ter ere hiervan zou ik trouwens graag een '100 feiten over mij' stukje maken, maar ik kan gewoon nooit feiten over mezelf verzinnen. Tuurlijk zijn er bijzondere dingen over mij te vertellen (dat hoop ik tenminste, anders zou ik nogal saai zijn), maar of ik er echt 100 zou kunnen opschrijven... Misschien kan ik een ander honderdtal dingen bedenken waar ik hier over kan bloggen. Iemand een idee? Ik ga er over nadenken.

1 opmerking:

  1. 100 is een groot getal, weet je. Lijstjes zijn niet mijn sterkste punt dus ik kan je niet helpen, haha. :)
    Gefeliciteerd btw.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!