zaterdag 12 februari 2011

Hartjespanty

Gistermiddag heb ik bij de H&M een panty gekocht met een hartjesmotiefje erop, en daar heb ik vandaag een outfit mee gemaakt. Lees verder voor meer foto's!



Ik zei laatst toch dat ik meer panty's wilde? Nu heb ik er eentje gekocht, mét een cute hartjesmotiefje.

Shirt, shorts en panty van H&M, de schoenen zijn van Converse





En toen ging ik springfoto's maken :)

Gisteren heb ik trouwens ook (eindelijk) een nieuw paar laarzen gekocht. Het zijn de zwarte van de Invito geworden, en wat zijn ze mooi. Ik zal er binnenkort een aan-foto van posten, dan kunnen jullie dat ook meteen zien. Ze hebben grappig genoeg een print van hartjes op de zool, dus dat wordt extra leuk in combinatie met mijn nieuwe panty, al zal niemand die hartjes op de zool zien waarschijnlijk. Verder staat er nu een gigapot jellybeans van de Hema naast mijn computer, want ik ben er sinds kort achter dat ze die daar verkopen. Helaas loop ik er constant uit te eten, dus heb ik hem maar even op de grond gezet, er moet namelijk ook nog iets overblijven om uit te delen op school (dat had ik beloofd aan een aantal mensen). Momenteel verveel ik me nogal, omdat bijna iedereen iets te doen heeft, behalve ik. Jammer, want nu heb ik deze outfit aan terwijl niemand hem ziet (nee, dat is niet waar; jij, de lezer van deze blog ziet hem immers ook), maar ook wel weer handig omdat ik nu tenminste tijd heb voor een degelijk stukje en een hoop foto's.

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!