woensdag 9 februari 2011

Wishlist + voorjaarsvakantie

Over anderhalve week is het -eindelijk-  voorjaarsvakantie! Ik heb er echt zin in, gewoon een weekje nietsdoen, dat heeft iedereen wel verdiend na de proefwerkweek, vind ik. Ik ga die tijd waarschijnlijk gebruiken om te winkelen, ik heb vandaag in mijn schrift een kleine wishlist opgesteld. En aangezien alles bij elkaar nogal duur gaat worden moet ik het maar verdelen over verschillende weken. Zaterdag deel 1: de laarzen met mogelijk nog iets kleins (panty, nagellak). Dan volgt in de voorjaarsvakantie deel 2: nieuwe armband of ketting, een schoudertas die ik bij de H&M heb gezien, en gewoon wat meer kleren. Ik hou jullie op de hoogte.
Ook ga ik in de voorjaarsvakantie wat experimenteren met mijn Polaroid, het papier doet er helaas nogal lang over om aan te komen, dus waarschijnlijk kan ik pas vanaf eind volgende week beginnen, ook daarover hou ik jullie op de hoogte.



1.Mijn 'Yours Forever' shirt van de H&M + kanten H&M blazer
2. Mijn spiegelbeeld in de balkondeur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!