zondag 13 februari 2011

Blogproject week 7 van 2011

Morgen wordt echt een héle rare schooldag. Ik heb de eerste twee uur vrij, derde uur herkansing Duits, vierde uur tussenuur, vijfde en zesde uur tussenuur, zevende uur tussenuur en het achtste uur Duits les. Dat wordt dus niksniks-Duits-niksniksniksniks-Duits. Heerlijk. Zeker aangezien ik niemand heb om die vier tussenuren mee door te brengen, behalve J. die er het zevende is.


(mijn Photoscape-kunsten + mijn springkunsten)


Ik ben er trouwens achter wat ik ter ere van mijn honderdste post ga doen;  ik ga geen 100-dingen lijst maken, dat is 1. veel te veel voor mij om te bedenken en 2. wordt dat waarschijnlijk vervelend na een tijdje. In plaats daarvan ga ik een 7-dingen lijst maken;  de komende week ga ik elke dag een foto maken van of bloggen over één bepaald ding, en ik ga nu zeven dingen verzinnen die ik moet gaan fotograferen of bloggen.
*denk, denk, denk, inspiratieloos*

MAANDAG:
*iets blauws*
DINSDAG:
*iets groots*
WOENSDAG:
*iets waar ik blij van wordt*
DONDERDAG:
*een idee van iemand anders*
VRIJDAG:
*iets belangrijks*
ZATERDAG:
*iets feestelijks of vrolijks*
ZONDAG:
*iets inspirerends*

Tadaa, mijn lijst. Mocht ik op maandag écht niets blauws vinden, dan mag ik dat natuurlijk omruilen met its belangrijks van vrijdag, maar in principe moet ik me hier aan houden. Volgende week is een goede week om zo iets te doen, aangezien het waarschijnlijk een nogal saaie week gaat worden; ongeveer al mijn schoolvrienden zijn in Brussel met een uitwisselingsproject, er blijven er maar twee hier, maar van die twee is er eentje waarschijnlijk ook niet, dus zo'n interessant project-geval is dan wel leuk. Nou, ik ga het eens proberen, en misschien doe ik in de toekomst dan nog wel eens zo'n lijst. Misschien.
Waar ik trouwens ook blij van wordt, is dat ik er achter ben gekomen dat dit ontzettend lieve tasje gewoon in de V&D in Leiden te koop is! Toen ik hem op Fashiolista.com spotte kwam hij van een ander webadres, maar gelukkig is er nog hoop. Hij kost dan wel €40 (thank you, koers van de pond), maar ik heb als het goed is nog een cadeaukaart van de V&D liggen, en ik vind hem gewoon té leuk. Must. Have. It.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!