dinsdag 22 februari 2011

Amsterdam-de foto's

Gisteren was ik dus samen met E. naar Amsterdam. Het was erg gezellig, en we hebben ook nog een paar foto's gemaakt, die ik hier zal laten zien.

Het vertrekbord van de (vertraagde) trein

Mijn H&M-bolhoedje in de trein

Uitzicht

Spiegelfoto in het raam van de trein

Een gracht

Nog een gracht...

De 'Witte Tanden-winkel' met een reuzenrad vol tandenborstels in de etalage

In de trein op de terugweg, mét plastic zak op het bankje voor de trein-hygiëne.

De zon scheen eindelijk weer eens, dus konden we én betere foto's maken én merkten we niet echt dat het zo koud was (behalve toen we friet gingen eten zonder handschoenen aan..). Ik heb niet heel veel gekocht, alleen een shirtje met parfumfles-print en een paar schoenen (grijze enkellaarsjes met sleehak), die zal ik nog wel een keer laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!