zondag 27 februari 2011

Dùààch

Zoals ik gisteren al zei, is het vandaag de laatste dag van de vakantie, jammer genoeg.De enige redenen om naar school te gaan zijn dat ik dan tenminste weer naast iemand kan zitten, in tegenstelling tot twee weken geleden (al hoef je natuurlijk niet eens naast iemand te zitten als het vakantie is, maar goed), dat ik dan weer op woensdag een milkshake kan gaan halen in mijn tussenuur, en dat ik dan mijn nieuwe schoenen kan showen. Verder moet ik weer (veel) huiswerk maken, staat de wekker op zeven uur en on top of that mag ik mijn eigen tijd niet meer indelen en moet ik 7-8 uur per dag doen wat iemand anders vindt dat ik moet doen. Heerlijk! Daarnaast heb ik keelpijn en klink ik volgens mijn ouders 'als een dronken koorbal'. Dat bleek ook toen ik daarnet bij de H&M was en een setje nagellak afrekende; mijn goedbedoelde 'daag' tegen de verkoopster klonk meer als 'dùààch', geloof ik. Nu zit ik dus permanent met TicTacs/Strepsils in mijn mond om te zorgen dat ik enigszins verstaanbaar blijf. Dit belooft een goede week te worden.

(het enige lichtpuntje van vandaag; cute nagellakjes)

3 opmerkingen:

  1. aaaah die nagellakjes zijn leuk!!!!!
    *ze zijn ''súúúpercool!'' en nu weet je wie ik ben;)
    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had die roze vandaag toch op???
    *ze zijn "súúúpercool!", maar nu weet je niet wie ik ben ;)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    (je liet ze bij nl zien!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah keelpijn... balen! :(

    en ik herken het dúúààch probleem helemaal!! xd
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!