zaterdag 19 februari 2011

I want...

Het is weer eens tijd voor een fashion-wishlist :D

1. Gewoon wat nieuwe vrolijke shirtjes. Ik heb deze op het oog:
Vero Moda






















2. Wat ik nu erg veel bij mij op school zie, zijn dit soort collegejasjes, en nu wil ik er zelf ook een:
Deze van de H&M





















Of deze van Vero Moda





















3. Hoe cute is dit tasje?
Accessorize


















4. En deze tas vind ik ook wel erg leuk:
H&M





















5. Ik wil ook nog een paar haarspeldjes met een schattig strikje of bloemetje erop. Ik heb leuke gezien bij de Hema...

6. En dan nog meer rokjes, kettingen, schoenen...

Hmm, ik ga maar eens sparen voor deze dingen... Ik ben heel blij met mijn nieuwe laarzen, maar ze vormen wel een tamelijke aanslag op mijn bankrekening! En, wat zijn jullie lente musthaves?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!