maandag 14 februari 2011

Maandag: iets blauws

Vandaag is de eerste dag van het project waar ik het gisteren over had. Voor vandaag moest ik iets blauws fotograferen, en ik heb zelfs twee dingen kunnen bedenken. Hier komen ze!


De koffer van M. Gisteren zei ik dat ongeveer al mijn schoolvrienden naar Brussel zijn met een project, en vandaag vertrokken ze. Het Brusselproject is toch wel een beetje wat deze week bijzonder/raar gaat maken, dus vond ik de koffer wel iets belangrijks om deze week te fotograferen.

Het 'blauwe ding' is hier misschien niet superduidelijk, maar het is het roosterbord waar op staat of er nog iets uitvalt. Dit ding bepaalt voor een groot deel hoe onze dag eruit gaat zien, dus is het wel iets belangrijks. Nu zien jullie trouwens ook de hal van mijn school, haha.


1 opmerking:

  1. Die hal doet me denken aan e inkomhal van zo'n chique oud kasteel. Zal wel aan mij liggen. Leuk project, btw. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!