zaterdag 5 februari 2011

Polaroid!

Gisteren is er een wel heel cool pakketje bij mij afgeleverd: een vintage Polaroid-camera!


Ik wilde er al een tijdje een, dus ben ik op Marktplaats gaan kijken, en gelukkig is daar een enorm aanbod aan oude camera's. Eerst wilde ik een grote vierkante met een foto-gleuf bovenop, maar daar werd bijna geen papier meer voor gemaakt, en voor deze is er gelukkig nog vrij veel te krijgen. Ik heb het papier overigens nog niet in huis, maar als dat er is zal ik natuurlijk een paar, eeh, foto's van de foto's hier neerzetten. Nu de foto's van de camera!


Er zit zelfs een timer op om te timen wanneer de foto ontwikkeld is..


Ook zat er een coole tas in het pakketje

Say Cheese!

De zoeker van de camera



1 opmerking:

  1. Oeh, polaroid, leuk, leuk, leuk! :D

    http://kevinandamanda.com/fonts/

    Daar staan allemaal leuke lettertypes die je kan downloaden, en sommige lettertypes zijn alleen maar schattige tekeningetjes. ;p

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!