dinsdag 1 februari 2011

Freedom

De proefwerkweek is (al een week, maar goed) voorbij, en dus ook de tijd van totale saaiheid, leren, leren, nog meer leren, en, eehm, leren. En wat ben ik daar blij mee, want dat betekent meer tijd voor bloggen, afspreken, en winkelen! Dat komt mooi uit, want ik moet nu toch wel eens mijn nieuwe paar laarzen gaan aanschaffen ( en nee, ik ben er nog steeds niet uit ), en daarnaast wil ik ook meer jurkjes hebben om over een maillot te dragen, meer maillots om onder een jurkje te dragen, en nog meer schoenen.
Vandaag is er eigenlijk niet zo veel gebeurd op school, al is er wel een behoorlijke buzz ontstaan over de nogal slecht gemaakte proefvertaling Grieks, toen ik de trap afliep in de pauze stond er onderaan een groepje vierdeklassers opgewonden door elkaar te praten, en daaruit kwamen nogal ernstige uitspraken (ik bedoel, 3 voldoendes in een hele klas? Nee toch?)- maar ik heb Latijn gekozen, dus ik hoop maar dat dat dan wat beter is gegaan. Verder vallen er voor iedereen allerlei lessen uit morgen, behalve voor mij. Gemeen. En ging het regenen terwijl ik vandaag shorts aan heb. Nog gemener. Nu ga ik maar even tv kijken, ik spreek (blog?) jullie morgen weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!