donderdag 26 mei 2011

Countdown to summer

Ik moest een aardrijkskunde PO gedeeltelijk in elkaar zetten, een Duits spreektoets voorbereiden en nog veeel meer vervelende klussen die nu eenmaal bij het leven van een scholier horen. Maar dat is natuurlijk geen goed genoeg excuus om ongeveer een week niets van me te laten horen, dus ik hoop dat ik mijn achterstand volgende week weer een beetje in kan halen. Gelukkig is er goed nieuws op komst: dit schooljaar is alweer bijna ten einde. Nog maar 5 uur latijn, 4 uur filosofie, 3 uur Engels, 2 uur gym en 1 uur aardrijkskunde (en zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik ben te lui om nu al mijn resterende lesuren op te tellen en iets zegt me dat jullie daar ook niet echt op zitten te wachten) en ik ben er vanaf. Nee, wé zijn er vanaf. Met z'n allen nog een paar dagen op school zitten, nog *een paar* proefwerken maken, nog even wat boeken komen afleveren in de gymzaal (na eerst eventuele agressie te hebben afgereageerd geüit op het kaftpapier), nog één hopelijk geweldig eindfeest en dan.. De net-niet eeuwigdurende bevrijding die wij zomervakantie noemen. Dus picture jezelf in een leuk zomerjurkje op een strand/in het park/in een vakantiestad naar keuze, en probeer die gedachte vast te houden terwijl je de laatste zinnen in je huidige schrift ooit zet. Ok, om het even wat minder diepzinnig te zeggen: veel succes met je laatste lessen en proefwerken (of misschien wel examens!), en denk eraan: over een paar weken is het vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!