donderdag 19 mei 2011

Stellar shorts






In Parijs had ik het geluk dat er een winkelcentrum ongeveer naast het hotel was, en in dat winkelcentrum bevond zich een Pimkie;  mijn  nieuwe lievelingswinkel naast oude vertrouwde H&M. Bij de Pimkie heb ik wat nieuwe kleren gehaald, waaronder deze shorts met witte sterretjes. Ik heb er een riem omzitten omdat hij volgens mij als heupbroek is bedoeld maar ik hem dan iets te lang vind, en hij zat iets te wijd om m'n taille, dus moest er een riem omheen. Helaas heeft hij geen riemlussen waardoor die riem meerdere malen per dag omhoog schuift (en de shorts dus naar beneden), maar verder ben ik er erg blij mee.

2 opmerkingen:

  1. De pimkie is echt geweldig, hè? Ik vind er altijd wel iets. :D
    Die shorts zijn echt heeeel leuk. :3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!