vrijdag 6 mei 2011

& weer terug

Ohja, het zou wel zo sociaal zijn als ik even iets van me liet horen, want ik ben woensdagavond al teruggekomen, dus deze update komt misschien een beetje aan de late kant. Parijs was erg leuk, behalve dan het struikelen terwijl ik de metro in probeerde te rennen (mijn knie doet nog steeds pijn, al is er geen duidelijke blauwe plek te herkennen) en de deuren bijna dicht gingen. Ik heb een paar dingetjes gekocht, daar kan ik misschien nog een post over maken, en verder hebben we een paar musea bezocht en véél door de stad gelopen. Gisteren heb ik voornamelijk uitgerust - van al dat lopen - en vanmiddag ben ik samen met E. naar Den Haag geweest, waar ik een nieuwe zonnebril heb gekocht bij de H&M:

En bíjna een nieuw paar schoenen- maar ze waren er niet in mijn maat, en de afbeelding doet het kennelijk niet, dus misschien zien jullie ze ooit nog als ze er in mijn maat zijn.
Het zijn enkellaarstjes, en ik geef toe dat de zomer geen geschikt seizoen is om laarzen te kopen, maar ik vind ze gewoon te leuk om te laten liggen tot het september is. Dit lijken me typisch van die schoenen die je gewoon (bijna) altijd aankunt, en het is natuurlijk wel zo praktisch om een paar schoenen met die eigenschap te hebben.
Helaas is de vakantie na dit weekend over, maar aan de andere kant;  hoe sneller de vakantie over is, hoe dichter ik bij mijn verjaardag in de buurt kom! Ik ben al weer druk in de weer met het zoeken van cupcakes voor op mijn feestje, ze verkopen ze nu zelfs bij de Hema, dus dat komt wel goed...

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!